Brak
Klasyczny, minimalistyczny kartonik z oryginalną pieczęcią Ministerstwa.
Składając zamówienie w naszym sklepiku mogą być Państwo pewni, że do nowego domu dotrze ono zapakowane sumiennie i estetycznie w jeden wspólny kartonik. Jeśli mają Państwo życzenie, aby zawartość zamówienia rozdzielić na dwa lub więcej mniejszych podarunków, możecie Państwo dodać do koszyka poniższy - dodatkowy - kartonik (w pożądanej liczbie). Prosimy wówczas o podanie nam w uwagach do zamówienia notatki z informacją, w jaki sposób powinniśmy rozdzielić produkty do pudełeczek. Wszystkie produkty zabezpieczamy ekologicznymi, tekturowymi owijkami oraz bibułą i pakujemy do kartoników, a te (jeśli jest ich kilka) do większego, zbiorczego pudełka.
Jeśli życzycie sobie Państwo, abyśmy całość (lub część zamówienia) spakowali osobno, zapraszamy do wyboru opcji "Dodatkowy kartonik". Do Państwa dyspozycji przygotowaliśmy ekologiczny szary kartonik opatrzony naszą firmową pieczęcią.
JEDNO ZAMÓWIENIE = 1 PREZENT
1. Składają Państwo zamówienie na produkty, które przypadły Państwu do gustu.
2. Do koszyka dokładają Państwo produkt "Dodatkowy kartonik".
3. Paragon umieszczamy na wierzchu prezentu.
JEDNO ZAMÓWIENIE = KILKA PREZENTÓW
1. Składają Państwo zamówienie na produkty, które przypadły Państwu do gustu.
2. Do koszyka dokładają Państwo tyle kartoników, ile paczuszek chcecie Państwo abyśmy przygotowali.
3. W notatce do zamówienia (pojawia się ona w procesie składania zamówienia) wpisują Państwo kolejno zawartość paczek, oznaczając je imionami obdarowywanych.
4. Przygotowujemy dla Państwa kilka ładnie opakowanych paczuszek, przymocowując do nich w sposób nietrwały oznaczenia z imionami obdarowywanych, abyście mogli Państwo łatwo rozróżnić, który prezent dla kogo został zapakowany. Wszystko razem umieszczamy w większym kartonie (paragon na wierzchu).
5. Po otrzymaniu zamówienia otwierają je Państwo ostrożnie i zrywają tasiemki z oznaczeniami, wypisując ręcznie dane adresata na opakowaniu - prezenty gotowe!
JEDNO ZAMÓWIENIE = PREZENTY I COŚ DLA PAŃSTWA, CZEGO NIE TRZEBA OZDOBNIE PAKOWAĆ
Procedura jak powyżej, w notatce do zamówienia umieszczają Państwo imiona obdarowywanych i dodają adnotację, że reszta produktów ma zostać zapakowana w sposób regularny.
JEDNO ZAMÓWIENIE, KTÓRE ŚLEMY WPROST DO OSOBY OBDAROWYWANEJ
1. Składają Państwo zamówienie na produkty, które przypadły Państwu do gustu.
2. W notatce do zamówienia informują nas Państwo, że nie życzą sobie dokładania paragonu do zamówienia.
3. W procesie zamówienia odznaczają Państwo okienko "Wysyłka na inny adres" i wpisują adres osoby obdarowywanej.
4. Wszystko ślemy prosto do wskazanego adresata.
Zdjęcia przedstawiają przykładowe aranżacje z wykorzystaniem danego produktu. Cena nie obejmuje elementów dekoratorskich i dotyczy 1 sztuki opisywanego produktu.
Czy mogę dołączyć bilecik z życzeniami?
Jak najbardziej - jeśli życzą sobie Państwo, aby do prezentu zostały dołączone spersonalizowane życzenia, prosimy o wpisanie stosownej treści w Koszyku, korzystając z przycisku "Dodaj życzenia". Znajdą go Państwo tuż pod listą wszystkich produktów uprzednio dodanych do koszyka, po prawej stronie :). Życzenia zostaną dołączone na ozdobnej pocztówce, z nadrukiem odpowiadającym wybranemu opakowaniu w przypadku pudełek "Dla Kobiety" oraz "Kocham", lub na pocztówce ze zdjęciem morza, przy wyborze klasycznego kartonika z logo Ministerstwa. Jeśli woleliby Państwo jednak wypisać życzenia osobiście, prosimy o wpisanie w polu "Dodaj życzenia" wyłącznie prośby o dołączenie do zamówienia pocztówki, bez podania treści samych życzeń :).
W jaki sposób mogę przekazać życzenia, które chciałabym dołączyć do podarunku?
Prosimy o wpisanie treści życzeń w Koszyku, korzystając z przycisku "Dodaj życzenia", znajdującego się tuż pod listą wszystkich produktów uprzednio dodanych do koszyka, po prawej stronie. Zadbamy o to, aby (umieszczone na pięknej pocztówce) trafiły one do adresata :).
Weryfikujemy, czy Klient zakupił dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.