Pracuj w MDM
Social Media & Marketing Manager
Kogo szukamy?
Social Media & Marketing Manager
Będziesz marketingowym bossem w Ministerstwie, osobą odpowiedzialną za nasz vibe i kulturę wypowiedzi w sieci. Będziesz współpracować z całym zespołem, odpowiadać za nasze social media i komunikację. Twoje nieszablonowe działania, które łączą SoMe z real life sprawią, że nikt nie będzie się u nas nudził ;)
Forma zatrudnienia
Pełen etat
Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę zatrudnienia
Wynagrodzenie
8000 - 10000zł brutto
Wynagrodzenie startowe na poziomie 8000 - 10000zł brutto oraz pakiet benefitów jak np. Multisport, Medicover
Twoje atuty
Znajomość branży beauty
Znajomość branży beauty będzie wielkim plusem, będziesz w zespole, który ceni sobie tę znajomość, liczymy, że dużo Cię nauczymy ale i dużo Ty nas nauczysz.
Od 10 lat sami tworzymy swoje soszale. Robimy to organicznie- wewnątrz firmy, lubimy się tym zajmować tworząc dość spontaniczny, autentyczny content i tworzymy go w zasadzie całym zespołem bez sztabu specjalistów czy zewnętrznej agencji (wiemy, że trudno w to uwierzyć;). Nadszedł jednak czas kiedy potrzebujemy, aby narodził się u nas prawdziwy, mini dział marketingu (yeah!) ;). W marketingu interesują nas: kino, książki (w każdej formie), crossy z fajnymi ludźmi i dobre jedzenie. No i pokazywanie tego, co robimy w pracy (czasem, a trzeba więcej;)). Wierzymy, że to wszystko da się połączyć. A tak zupełnie serio: szukamy soszalowo-marketingowej ninjaogarniającej osoby z energią, głową pełną pomysłów na nieszablonowe działania, które połączą SoMe z real life i sprawią, że nikt nie będzie się u nas nudził - zarówno w realu jak i w soszalach. Kochamy nienachalną, kulturalną i ciekawą komunikację angażującą z wdziękiem swoją jakością i świeżością więc jeśli soszale i niestandardowe budowanie brandu to Twój fiś i patrząc na nas czujesz, że Ministerstwo byłoby dla Ciebie teamem to pisz do nas koniecznie. Tak - będziesz jednoosobowym starterem działu "Marketing & Soszale", ale za Twoimi plecami stanie 30 osobowy zespół ludzi, którzy naprawdę lubią to co robią i będą Cię wspierać na wszelkie możliwe sposoby :) Celem usprawnienia procedur matrymonialnych załączamy również klasyczną listę oczekiwań (przygotowaną w formie oficjalnej):
Twoje zadania:
-
- budowanie wizerunku Ministerstwa w kanałach społecznościowych i real life w spójny sposób, w celu realizacji celów marketingowych,
-
- opracowanie strategii, koncepcji kreatywnych i planów komunikacji na poszczególne kanały SoMe (obecnie FB, IG, TikTok) oraz badanie nowych kanałów i ich ewentualne wdrażanie
-
- opracowanie strategii, koncepcji kreatywnych i planów komunikacji dla komunikacji real life (outdoor, prasa, crossy)
-
- tworzenie oryginalnych i angażujących treści graficznych, tekstowych i wideo, zarządzanie postami na wszystkich naszych kanałach społecznościowych,
-
- przygotowanie i realizacja komunikacji w SoMe dla wprowadzanych nowości produktowych oraz aktywacji,
-
- planowanie i zarządzanie miesięcznym harmonogramem postów & komunikacji na SoMe,
-
- przygotowanie materiałów pod premiery nowości produktowych, aktywacje, bieżący content, grafiki dla LIVE,
-
- bieżąca ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w celu realizacji projektów,
-
- przygotowywanie comiesięcznych raportów podsumowujących działania marek we wszystkich kanałach społecznościowych (krótkich, to nie korpo;)
-
- realizacja strategii komunikacji marki w poszczególnych kanałach SoMe w celu osiągnięcia założonych wskaźników KPI,
-
- ciągłe szkolenie się w zakresie nowych strategii budowania wizerunku marki i narzędzi internetowych.
Nasze wymagania:
-
- minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu kanałami SoMe (wymagane portfolio)
-
- dobra znajomość j.angielskiego
-
- bardzo dobra znajomość specyfiki każdego kanału (IG, FB, TikTok)
-
- doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i publikowanie aktualnego, efektywnego contentu (grafika, video)
-
- umiejętność tworzenia i redagowania krótkich treści w języku polskim (angielski będzie dodatkowym atutem)
-
- bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru digital,
-
- znajomości zasad RTM wraz z umiejętnościami ich wykorzystania,
-
- znajomość programów graficznych (Ps, Canva, CapCut etc.), które pozwalają na tworzenie prostych kreacji w oparciu o dostarczone materiały,
-
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy z małych zespołach
-
- podejście hands-on
Dodatkowym atutem będzie:
-
- znajomość branży beauty
Warunki współpracy:
-
- Wynagrodzenie startowe 8-10k brutto oraz pakiet benefitów (Multisport, Medicover)
-
- Pełen etat
-
- Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy
-
- Praca zdalna / hybrydowa
-
- Wsparcie w procesie onboardingu
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Kogo szukamy?
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za przeniesienie księgowości z obecnego, zewnętrznego biura rachunkowego oraz kompleksowe prowadzenie spraw księgowych.
Forma zatrudnienia
Pełen etat/część etatu
Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę zatrudnienia.
Twoje atuty
Doświadczenie w firmie produkcyjnej i masz doświadczenie w raportowaniu danych
Doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dla nas dużym atutem, jesteśmy firmą produkcyjną, która usprawnia ciągle swoje procesy.
Szukamy osoby na stanowisko Głównego Księgowego/Głównej Księgowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeniesienie księgowości z obecnego zewnętrznego biura rachunkowego oraz kompleksowe prowadzenie spraw księgowych.
Twoje zadania:
-
- samodzielne planowanie, kontrolowanie i koordynowanie spraw w zakresie księgowości firmy,
-
- współpraca z działem finansowym po stronie spółki matki, ulokowanej za granicą,
-
- księgowanie i rozliczanie faktur kosztowych,
-
- raportowanie VAT,
-
- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości (bilans, rachunek zysków i strat, cash flow),
-
- przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
-
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
-
- kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, jak US, ZUS, GUS, NBP, PFRON,
-
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
-
- nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań,
-
- prowadzanie wszystkich ewidencji księgowych,
-
- automatyzacja procesów
-
- współpraca z pozostałymi działami spółki
Nasze wymagania:
-
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość),
-
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku,
-
- znajomość programu Comarch Optima lub Comarch Optima XL,
-
- umiejętność samodzielnej pracy,
-
- umiejętność współpracy,
-
- umiejętność funkcjonowania pod presją czasu,
-
- uczciwość, rzetelność i dyskrecja,
Dodatkowym atutem będzie:
-
- doświadczenie w firmie produkcyjnej
Warunki współpracy:
-
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (Multisport, Medicover),
-
- umowę o pracę na pełen etat lub część etatu w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
- dostęp do programów szkoleniowych i rozwojowych,
-
- Wsparcie w procesie onboardingu.