Pracuj w MDM

Social Media & Marketing Manager

Kogo szukamy?

Social Media & Marketing Manager

Będziesz marketingowym bossem w Ministerstwie, osobą odpowiedzialną za nasz vibe i kulturę wypowiedzi w sieci. Będziesz współpracować z całym zespołem, odpowiadać za nasze social media i komunikację. Twoje nieszablonowe działania, które łączą SoMe z real life sprawią, że nikt nie będzie się u nas nudził ;)

Forma zatrudnienia

Pełen etat

Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę zatrudnienia

Wynagrodzenie

8000 - 10000zł brutto

Wynagrodzenie startowe na poziomie 8000 - 10000zł brutto oraz pakiet benefitów jak np. Multisport, Medicover

Twoje atuty

Znajomość branży beauty

Znajomość branży beauty będzie wielkim plusem, będziesz w zespole, który ceni sobie tę znajomość, liczymy, że dużo Cię nauczymy ale i dużo Ty nas nauczysz.

Od 10 lat sami tworzymy swoje soszale. Robimy to organicznie- wewnątrz firmy, lubimy się tym zajmować tworząc dość spontaniczny, autentyczny content i tworzymy go w zasadzie całym zespołem bez sztabu specjalistów czy zewnętrznej agencji (wiemy, że trudno w to uwierzyć;). Nadszedł jednak czas kiedy potrzebujemy, aby narodził się u nas prawdziwy, mini dział marketingu (yeah!) ;). W marketingu interesują nas: kino, książki (w każdej formie), crossy z fajnymi ludźmi i dobre jedzenie. No i pokazywanie tego, co robimy w pracy (czasem, a trzeba więcej;)). Wierzymy, że to wszystko da się połączyć. A tak zupełnie serio: szukamy soszalowo-marketingowej ninjaogarniającej osoby z energią, głową pełną pomysłów na nieszablonowe działania, które połączą SoMe z real life i sprawią, że nikt nie będzie się u nas nudził - zarówno w realu jak i w soszalach. Kochamy nienachalną, kulturalną i ciekawą komunikację angażującą z wdziękiem swoją jakością i świeżością więc jeśli soszale i niestandardowe budowanie brandu to Twój fiś i patrząc na nas czujesz, że Ministerstwo byłoby dla Ciebie teamem to pisz do nas koniecznie. Tak - będziesz jednoosobowym starterem działu "Marketing & Soszale", ale za Twoimi plecami stanie 30 osobowy zespół ludzi, którzy naprawdę lubią to co robią i będą Cię wspierać na wszelkie możliwe sposoby :) Celem usprawnienia procedur matrymonialnych załączamy również klasyczną listę oczekiwań (przygotowaną w formie oficjalnej):

Twoje zadania:

  • - budowanie wizerunku Ministerstwa w kanałach społecznościowych i real life w spójny sposób, w celu realizacji celów marketingowych,

  • - opracowanie strategii, koncepcji kreatywnych i planów komunikacji na poszczególne kanały SoMe (obecnie FB, IG, TikTok) oraz badanie nowych kanałów i ich ewentualne wdrażanie

  • - opracowanie strategii, koncepcji kreatywnych i planów komunikacji dla komunikacji real life (outdoor, prasa, crossy)

  • - tworzenie oryginalnych i angażujących treści graficznych, tekstowych i wideo, zarządzanie postami na wszystkich naszych kanałach społecznościowych,

  • - przygotowanie i realizacja komunikacji w SoMe dla wprowadzanych nowości produktowych oraz aktywacji,

  • - planowanie i zarządzanie miesięcznym harmonogramem postów & komunikacji na SoMe,

  • - przygotowanie materiałów pod premiery nowości produktowych, aktywacje, bieżący content, grafiki dla LIVE,

  • - bieżąca ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w celu realizacji projektów,

  • - przygotowywanie comiesięcznych raportów podsumowujących działania marek we wszystkich kanałach społecznościowych (krótkich, to nie korpo;)

  • - realizacja strategii komunikacji marki w poszczególnych kanałach SoMe w celu osiągnięcia założonych wskaźników KPI,

  • - ciągłe szkolenie się w zakresie nowych strategii budowania wizerunku marki i narzędzi internetowych.

Nasze wymagania:

  • - minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu kanałami SoMe (wymagane portfolio)

  • - dobra znajomość j.angielskiego

  • - bardzo dobra znajomość specyfiki każdego kanału (IG, FB, TikTok)

  • - doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i publikowanie aktualnego, efektywnego contentu (grafika, video)

  • - umiejętność tworzenia i redagowania krótkich treści w języku polskim (angielski będzie dodatkowym atutem)

  • - bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru digital,

  • - znajomości zasad RTM wraz z umiejętnościami ich wykorzystania,

  • - znajomość programów graficznych (Ps, Canva, CapCut etc.), które pozwalają na tworzenie prostych kreacji w oparciu o dostarczone materiały,

  • - bardzo dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy z małych zespołach

  • - podejście hands-on

Dodatkowym atutem będzie:

  • - znajomość branży beauty

Warunki współpracy:

  • - Wynagrodzenie startowe 8-10k brutto oraz pakiet benefitów (Multisport, Medicover)

  • - Pełen etat

  • - Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy

  • - Praca zdalna / hybrydowa

  • - Wsparcie w procesie onboardingu


Główna Księgowa / Główny Księgowy

Kogo szukamy?

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za przeniesienie księgowości z obecnego, zewnętrznego biura rachunkowego oraz kompleksowe prowadzenie spraw księgowych.

Forma zatrudnienia

Pełen etat/część etatu

Zatrudnienie w oparciu o wybraną formę zatrudnienia.

Twoje atuty

Doświadczenie w firmie produkcyjnej i masz doświadczenie w raportowaniu danych

Doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dla nas dużym atutem, jesteśmy firmą produkcyjną, która usprawnia ciągle swoje procesy.

Szukamy osoby na stanowisko Głównego Księgowego/Głównej Księgowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeniesienie księgowości z obecnego zewnętrznego biura rachunkowego oraz kompleksowe prowadzenie spraw księgowych.

Twoje zadania:

  • - samodzielne planowanie, kontrolowanie i koordynowanie spraw w zakresie księgowości firmy,

  • - współpraca z działem finansowym po stronie spółki matki, ulokowanej za granicą,

  • - księgowanie i rozliczanie faktur kosztowych,

  • - raportowanie VAT,

  • - sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości (bilans, rachunek zysków i strat, cash flow),

  • - przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,

  • - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,

  • - kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, jak US, ZUS, GUS, NBP, PFRON,

  • - nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,

  • - nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań,

  • - prowadzanie wszystkich ewidencji księgowych,

  • - automatyzacja procesów

  • - współpraca z pozostałymi działami spółki

Nasze wymagania:

  • - wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość),

  • - minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku,

  • - znajomość programu Comarch Optima lub Comarch Optima XL,

  • - umiejętność samodzielnej pracy,

  • - umiejętność współpracy,

  • - umiejętność funkcjonowania pod presją czasu,

  • - uczciwość, rzetelność i dyskrecja,

Dodatkowym atutem będzie:

  • - doświadczenie w firmie produkcyjnej

Warunki współpracy:

  • - Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (Multisport, Medicover),

  • - umowę o pracę na pełen etat lub część etatu w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • - dostęp do programów szkoleniowych i rozwojowych,

  • - Wsparcie w procesie onboardingu.

pixel